Seil med oss

Foreningens adminisBundefjorden Seilforening er etablert i 1939, holder til i idylliske omgivelser på Malmøya, 10 minutter fra Oslo sentrum.

Foreningens administrasjon drives utelukkende av frivillige. Vi har seiletilbud for nybegynnere og erfarne seilere i alle aldre og ønsker alle nye varmt velkommen. Her kan du lese mer Om oss.

Du kan registrere deg som medlem via Påmeldingsskjema, og se gjerne vår Prisoversikt

Seilforeningen er en av de mest aktive regattaforeninger i Norge, både innen jolle for barn og ungdom og kjølbåt for dem som har vokst ut av jollen. Foreningen teller ca. 600 medlemmer. Vi er en inkluderende forening der nybegynnere ønskes velkommen, og vi skal ha det moro!
BSF er også opptatt av at det skal bli lov å bli best, og klubben skal støtte toppidrettsutøvere.

Som medlem av BSF nyter du godt av flere gode fordeler med tilbud til alle aldersgrupper og alle ambisjonsnivå.
– Meget godt jollemiljø for unge seilere, med trenere av høy kvalitet
– Flott klubbhus helt i vannkanten
– til klubbens aktiviteter og til utleie
– Parkering ved klubbhuset
– Temakvelder for medlemmer gjennom året
– Oslofjordens største felt i ukentlige onsdagsregattaer
– Rabatt på kjøp av varer hos utvalgte leverandører samt aktivitetsuker og leie av klubbhus
– Årsabonnement på SEILmagasinet (kun senior og familiemedlemmer)
– Egen redaksjonell side i SEILmagasinet til glede for klubben og våre medlemmer
– Medlemsfordeler gjennom Norges Seil Forbund (NSF)

For mer informasjon ta kontakt med medlemsansvarlig i styret på bundefjorden@gmail.com.Bundefjorden Seilforening er etablert i 1939, holder til i idylliske omgivelser på Malmøya, 10 minutter fra Oslo sentrum.

Medlemsfordeler

Bundefjorden Seilforening har mange medlemsfordeler:

Jevnlige medlemstilbud i Helly Hansen nettbutikk via Norges Seilforbund.
Flugger andelen ( 20% rabatt på maling og utstyr hos Flügger, og samtidig mottar foreningen 5% støtte via Flügger andelen.)
10% Best Marin Oslo
Rabatt på midtukeregatta deltagelse
Gode muligheter for å leie Klubbhus
Det jobbes kontinuerlig for å finne flere medlemsfordeler.