Invitasjon til turregattaer

Regattaseiling er gøy, lærerikt og et fint avbrekk fra hverdagen! Om du i utgangspunktet kun er opptatt av turseiling men ønsker å utvikle deg som seiler er regatta en fin mulighet for rask læring. Vi har opprettet en egen turklasse med start etter starten på racingklassene med egen bane sånn at du ikke trenger å sloss om plassen.

Dette skal være en hyggelig, lærerik og sosial seilas. Turregattaen arrangeres hver onsdag med start ca klokken 18.20 frem til og med 11. Oktober. Etter regattaen er det sosial samling med premieutdeling og vaffelsalg i vårt klubbhus på Malmøya. Det er plass til å legge båten på våre brygger for å kunne delta på arrangementet etter regattaen. Om du ikke har egen båt eller om du kunne tenke deg å se om dette er noe for deg er det bare å melde interesse så kan du få være med som mannskap.

Vi holder gjerne kurs i regler og taktikk så ikke nøl med å ta kontakt! Før start hver onsdag gis det også uformelle instruksjoner fra ca klokken 16.30 i vårt klubbhus.

Du kan ringe eller sende SMS til Emil Kjellesvik på telefon 45395565 eller sende en e-post til bundefjorden@gmail.com
Du finner mer informasjon og seilingsbestemmelser på www.bundefjorden-seilforening.no/storbat/onsdagsregatta