NYBEGYNNER OPTIMIST 2017

Bundefjorden Seilforening på Malmøya i Oslo inviterer jenter og gutter i 2, 3 og 4 klasse til å lære å seile Optimistjolle. Optimistgruppa har blomstret veldig de siste årene. I fjor var det 35 Optimistseilere i klubben! I år ønsker vi 20 nye seilere.

Seilerne, fra nybegynner til regattaseilere, er inndelt i 3 grupper og alle får opplæring og trening på sitt nivå. Klubben har meget erfarne trenere til gjennomføringen av treningen.

Vi legger spesielt vekt på et åpent, lærende og sosialt miljø hvor nybegynnere og deres foreldre trives. Full opplæring vil bli gitt, men alle seilere må kunne svømme. Etter hver treningsøkt har vi vafler, saft og kaffe. Foreldre oppfordres til aktiv deltakelse hvor opplæring i bruk av følgebåt, rigging av jollen med mer vil bli gitt.

Treningstider: Mandager og torsdager 18:00 – 20:00
Sted: Sundveien 32, Malmøya
Pris: 2 500 inkludert kursdokumentasjon og medlemskap i Bundefjorden Seilforening. Søskenmoderasjon.

Seilkursene har plassbegrensninger, så bestill plass så fort som mulig!

Vi har flotte utleiejoller som leies ut for kr 2 000 per sesong, men noen anskaffer også egen jolle (se www.jolletorget.no og www.optimistjolle.no) Kontakt oss gjerne for råd og vink om dette.

Åpent, gratis og uforpliktende informasjonsmøte for nybegynnere og foreldreOnsdag 22. mars 2017 kl 18:30-19:30, BSF klubbhus, Sundveien 32, Malmøya.

Påmelding til informasjonsmøtet: bundefjorden@gmail.com

Første trening (teori og bli kjent) for nybegynnerne: Mandag, 3. april 2017 kl. 18:00-20:00 i klubbhuset

Har du ytterlige spørsmål? Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med:

Hovedtrener:
Marte Haugen
marte_haugen44@hotmail.com
tlf. 975 14 083

Klassekaptein Optimist:
Fredrik Winther
fredrik@oslobusinessregion.no
tlf. 924 59 919

Påmelding til nybegynnerkurs i optimistseiling skjer via mail til bundefjorden@gmail.com Vi svarer og bekrefter deltagelse.

Vest er påbudt for ALLE, da sikkerhet er viktig!

Se lenke for invitasjonen:
Invitasjon BSF infomøte Optimist 2017

Se lenke for terminliste:
Terminliste 2017 Optimist nybegynner