Samarbeidsavtale med BestMarin Oslo

Alle medlemmer kan dra nytte av avtalen. I vanlig butikk så gis alle medlemmer fast 1o% medlemsrabatt på hele butikkens utvalg. I tiilegg arrangeres spesielle temaarrangementer og butikktilbud for medlemmene.

Den en langsiktig samarbeidsavtalene mellom BestMarin Oslo og BSF er inngått for gjensidig nytte. Samarbeidsavtalen gir foreningens medlemmer enkel og god tilgang til et bredt sortiment av båtutstyr med medlemsfordeler, og den gir Best Marin Oslo tilgang og nærhet til brukere av båter og båtutstyr slik at butikkens og butikkjedens sortiment og markedsutvikling kan tilpasses aktive brukere som i seilforeningen.

«Vi ser fram til å ha tilgjengelig Oslos sentrale Båtutstyr butikk – BestMarin Oslo for BSF. Det er naturlig for oss å samarbeide med BSF og deres store aktive seilmiljø fra joller til storbåt. Vår sentrale beliggenhet i Mohn gården på Filipstad gjør det enkelt å komme til oss både til vann og til lands. Butikksjef Dag Magnus Sørensen kommer fra salg av Dehler og Hanse båter igjennom mange år her på Østlandet og vil kunne gi den service og hjelp dere trenger. Vi vil være lydhøre og tilpasse oss kundenes behov. Vår lange erfaring som seilmaker vil være utfyllende for godt samarbeide» sier Thomas Oksmo.

For telefonnummer og adresse, her er link til deres FB-side: