Vi søker trenere til optimistgruppen

Vi trenger flere trenere til optimistseilerne i BSF og søker etter trenere både til de erfarne seilerne og til nybegynnergruppen.

Kvalifikasjoner:

• Trener 1-utdanning eller høyere (eller relevant trenererfaring)
• Å kommunisere godt med barn og voksne
• Gjerne erfaring fra Optimistjolle, Laser eller lignede båttyper

Jobben passer godt for skoleelever i videregående eller studenter. Det er et krav at man kan være fører av følgebåt (RIB). Oppstart i begynnelsen av april og frem til høstferien for osloskolen, eventuelt frem til sommerferien. Treningsdager er mandag og torsdag mellom kl. 18.00-20.00, og du kan velge om du vil være trener kun én av dagene eller begge. I tillegg har seilerne med trener på de fleste av regattaene, og det er vanlig at flere av trenerne deler på denne jobben. Lønn etter Norges Seilforbund sine veiledende satser.

Hvis du har spørsmål rundt trenerjobben, ta kontakt med klassekaptein for optimistgruppen Rune Skogen på e-post rune.skogen@rsco.no eller mobil 975 81 838.
Søkere sender en kortfattet e-post med relevante opplysninger til rune.skogen@rsco.no. Vi mottar søknader fortløpende og gjennom hele sesongen.